preparant-me per una fira de Nadal – getting ready for a Christmas market

Aquest any vull tenir una paradeta al mercat de Nadal de Kinvara. Nomes dura dos dies i crec que seria una bona oportunitat per veure com aniria la cosa si ho fes mes sovint.
De moment estic fent postals i punts de llibre, pero tambe tinc altres projectes a la llista.

They all come with their envelope in a plastic sleeve
Totes van amb un sobre dins d’un sobre de plastic

and my stamp on the back
i el meu segell al darrere

This year I’d like to take part in the Christmas market in Kinvara, it only runs for two days, so it will be a good opportunity to have a taste and see how it would be if I decided to this on a regular basis.
I’m making lots of cards and bookmarks at the moment, but I also have other little projects in the list.

8 Comments

Filed under PAPER

8 responses to “preparant-me per una fira de Nadal – getting ready for a Christmas market

  1. I am in LOVE with them! When is the market? I will be there, my friend.

  2. quina llàstima que estigui tant lluny i no em pugui passar a firar-me!!!!

  3. Que previsora! Molt bé, jo vaig exposar a una fira la setmana passada i m'ho vaig passar d'allò més bé, a més de fer bones vendes😉 Per cert, si vols veure el que faig et deixo el meu facebook (encara etic treballant en la pàgina web): https://www.facebook.com/pages/Latutu/172729969459260

  4. Bet

    Hola Irina!!Quines postals més xules, a mi em sembla que t'anirà bé això de la paradeta. Les postals són molt originals i si hi poses alguna coseta més de les que fas segur que, com a mínim, cobreixes despeses!Ànims1Bet

  5. Ostres que xulo tot!!!Espero que tinguis molta sort (seguríssim que sí!)M'encanta l'habilitat que tens per fer gairebé de tot, el carinyo que hi poses!

  6. Hi Irina- I hope you had a wonderful birthday! These are great – I'm sure the Christmas market will be a huge success!:) Leigh(the adopted Catalan)

  7. Són guapíssimes Irina!!!!! (èxit assegurat!)

  8. Quina preciositat

Leave a Reply

