BUFANDA DE BAMBU – BAMBOO LACEY SCARF

Havia de fer un regal per l’amic invisible i amb unes quantes pistes per saber quins eren els gustos de la meva amiga em vaig decidir per aquest mocador-bufanda…li agraden els mocadors, la natura, el mar…
Vaig escollir bambu per fer-la, perque es mes suau, mes natural,  i la caiguda es mes maca amb aquest punt, 
i de color… blau com el mar!
Gracies Cris per les fotos! Tenia tanta pressa per poder acabar-la a temps que no vaig pensar en fer-les jo!

Leave a comment

Filed under PUNT- KNITTING

Leave a Reply

